dinsdag 29 mei 2012

Mijn Moustache-ring


Goodevening!
Mijn eerste artikel op deze blog: '' de moustache - ring''

Ik ben dol op ringen, ik heb er ook echt heel veel en elke keer als ik ga shoppen, komt ik zoals je wel raad met een ring of meerdere ringen thuis. Zonder ring voel ik me kaal, hetzelfde heb ik als ik geen oorbellen draag. In ieder geval ik dwaal af! Ik was aan het zoeken naar een site met niet zulke duren sieraden. Ik kwam op de site: www.jeweltys.nl zeker een goede site! Ik heb het nooit met site's die ik niet ken, om die te vertrouwen. Deze site zag er goed uit en de sieraden waren niet duur, dus ik dacht: '' Waarom ook niet? Ik probeer het gewoon''
Jeweltys website
Ik bestelde de ring die ik voor 4,95 inclusief de verzendkosten op de site zag en 2 dagen later kwam hij in een klein envolopje met bubbeltjesplastic aan. Het duurde dus maar 2 dagen en niet net als de h&m 3 of 4 weken. Dat vond ik erg fijn. De ring zelf is wit en heeft 2 gaten waar je je vingers in kan doen, deze zijn goud.







Ik vind deze ring echt super leuk en hij zit ook heel lekker! Oja, en kijk even op www.jeweltys.nl zeker de moeite waard. Morgen een nieuwe blogpost, stay tuned!




xoxo




Geen opmerkingen: