zaterdag 30 juni 2012

VAKANTIE

Hii, 

Ik wilde even zeggen dat ik vanaf dinsdag 3 juli op vakantie ben naar Rhodos. Ik ga morgen en maandag nog wel posten, maar daarna wordt het wat beperkter. 

Rhodos is net als Kreta en Kos een Grieks eilandje. Ik heb gekeken naar het weer deze aankomende 2 weken en het is allemaal tussen de 26 graden en 35. Oeeeef, volgens mij kom ik als een neger thuis! Ik neem natuurlijk mijn Nikon D5000 mee en ga vast nog outfits fotograferen, met de mooie locaties die daar zijn! 

Sorry als er dus niet elke dag een post op staat, maar vast om de dag zoiets! Ik hoop dat we wifi in het hotel hebben, dan neem ik mijn mini laptop mee! 


Waar gaan jullie nog heen deze zomervakantie? 
xoxoxo

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Great blog! Thanks for the comment :)

http://chicgeekblogger.blogspot.com/

Please take a minute to look at my trunkshow;

http://iouproject.com/tsh/jessica-karen/

Lisanne zei

Veel plezier!!

Cézanne zei

Heel veel plezier daar!
Ik ga deze vakantie 3 weken naar Amerika, ook echt super veel zin in!

xxx
http://itsaway-oflife.blogspot.nl/

xmylovelylifee zei

Dankjewel Lisanne en Cézanne , wauw Amerika! Super leuk!

have fun

xxx

Eline zei

Super, ik ben vorig jaar naar kreta geweest en kijk uit dat je niet verbrand! ik volg je, en dank je voor je reactie op mijn blog:)
xoxo
www.wavingdreams.blogspot.com

xmylovelylifee zei

Ik ben 2 jaar geleden ook naar Kreta geweest, loved it!

haha komt goed Eline :)

dankjewel

xxx

Rosalinde zei

Heel veel plezier op vakantie!

xmylovelylifee zei

thanks!

xxx